Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
interní zákazníkKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
(Diana Korosteleva)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/epv1y/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
(Lucie Redlová)2016, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/113108 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
(Huong Thanh Duong)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fy3dl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
(Viktor Terez)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xuidp/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybraného solárního studia
(Mikeš Mikeš)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/f90g2/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném maloobchodním podniku
(Barbora Bezvodová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/ee3p3/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném výrobním podniku
(Jiří Hadžiosmanovič)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/ja59b/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku ze sektoru služeb
(Šárka Topičová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/tzbkb/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
(Kundera Kundera)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/hdjye/ | Ekonomika a management / Marketing a management | Práce na příbuzné téma
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
(Kamila Zápecová)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/cse44/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma