Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Řízení značky a její vliv na nákupní rozhodování spotřebitelů
(Farrukh Saidov)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71516 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Preference značky v rámci nákupního rozhodování u generace Z
(Lucie Karlíková)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6bnp68// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Preference značky v rámci nákupního rozhodování
(Karel Halberštádt)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//l5pclp// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza známosti a preference značky na trhu čerpacích stanic
(Zlata Paprstková)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/141918 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Preference značky v rámci nákupního rozhodování u generace Z
(Lucie Karlíková)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6bnp68// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z
(Kristýna Cahlíková)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//z8dn67// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
(Anastasiia Savicheva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92312 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Preference značky v rámci nákupního rozhodování generace Z
(Karolína Koukalová)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//55fh47// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Preference značky v rámci nákupního rozhodování
(Zuzana Kratochvílová)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//w81xx7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Preference značky v rámci nákupního rozhodování
(Jiří Prášek)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qfcbjq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma