Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
interkulturníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
(Yelyzaveta Strelbytska)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ut7hr/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Kultúrne centrum Stanica Žilina-Záriečie: Analýza komunikačnej stratégie so zameraním na budovanie publika generácie Y a Z
(Simona Pazderníková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cr6ts/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Generácie Y a Z v galérii
(Sabina Pavlíková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zsfnj/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Zjišťování motivačních faktorů zaměstnanců napříč generacemi X, Y, Z ve vybrané organizaci soukromého sektoru
(Lucie Šťastná)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/kqxlw/ | Bezpečnostní management v regionech / | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování generace Y a Z na trhu služeb
(Bohumil Langhans)2021, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/ldz2g/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Marketingové chování generací X, Y, Z z hlediska trvale udržitelného rozvoje
(Natálie Lesse)2020, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/rcofjk/ | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku | Práce na příbuzné téma
Porovnání pracovních očekávání generací X, Y, Z, a začlenění generace Z na pracovní trh
(Ondřej Špernoga)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149556 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
(Anastasiia Savicheva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92312 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
(Karel Kučerovský)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82829 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
(Kristýna Kosatíková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y497x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma