Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketing, módního, průmysluKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komunikační strategie nové módní značky příručních zavazadel
(Jakub Dvorský)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9xv410// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Ekonomická diplomacie a design produktů se zaměřením na francouzský trh
(Markéta Umanová)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//v0b99a// | Ekonomika a management / Evropská agrární diplomacie | Práce na příbuzné téma
Návrh nové generace produktu na trh
(Veronika Pustówka)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/s9y4w/ | Ekonomika a management / Obchod a marketing | Práce na příbuzné téma
Vývoj nového produktu s využitím přístupu design thinking
(Alena Školová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48334 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
DESIGN INOVACE
(Petr Novague)2020, Disertační práce, Lesnická a dřevařská fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//jz6ezs// | Procesy tvorby nábytku / | Práce na příbuzné téma
Návrh fintech produktu na základě metodiky Design Thinking
(Martin Kukla)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83725 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Nástroje podporující inkluzivní design digitálního produktu
(Karel Fyrbach)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92847 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Digital Fashion – móda, která neexistuje
(Lucie Kulhánková)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hfx0j/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma