Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh komunikační strategie filmové produkce GNOMON
(Eva Juřenčáková)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ep21x/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové komunikační strategie pro Mezinárodní filmový festival CINEMA MUNDI
(Monika Futáková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nb3s4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
(Klára Pokutová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mofn3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komparace marketingové a komunikační strategie dvou vybraných animovaných filmů v České republice a její vliv na úspěch filmů
(Jana Holanová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71729 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie filmu značky Marvel uváděného do českých kin
(Marta Nosková Žurková)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//62e1kg// | Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie sociálních sítí Academia Film Olomouc
(Jennifer Chlebková)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//nut0qf// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové strategie vybraných filmových a seriálových festivalů
(Alexandra Mušáková)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zomg1/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie filmového festivalu Finále na sociálních médiích
(Ondřej Sloup)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/29796 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Dramaturgická a komunikační strategie současného českého hudebního dokumentu
(Mikuláš Adam)2021, Bakalářská práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/18073 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce | Práce na příbuzné téma
Mediální plán kampaně "Kooperativa NA100PRO"
(Tereza Hanzlíčková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fyft0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma