Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 22 prací)
Marketingová komunikace vybraných internetových obchodů
 (Eva Pluháčková)

2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/izpqo/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Marketingová komunikace firmy Dermacol
 (Aneta Hrabcová)

2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//cx4rd8// | Ekonomika a management / Management obchodní činnosti | Práce na příbuzné téma

Identita a on-line komunikace kreativního střediska pro znevýhodněnou mládež
 (Jekatěrina Jefremova)

2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//miwlgr// | Multimédia a design / Digitální design | Práce na příbuzné téma

Využití platformy YouTube v rámci on-line marketingové komunikace společnosti LEGO Trading s.r.o.
 (Aneta Řehořová)

2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//ol4o7n// | Projektové řízení / | Práce na příbuzné téma

Implementace nástrojů on-line marketingu do řízení cestovního ruchu v Hranicích
 (Kateřina Macháňová)

2020, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//22oish// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma

Maximalizace zisku internetového obchodu využitím srovnávačů cen
 (Daniela Protivenská)

2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//ao9rob// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma

Využití srovnávačů cen při on-line prodeji produktů.
 (Štěpán Cilka)

2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//h27eoh// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Srovnávač cen jako prostředek pro zvýšení obratu na Internetu
 (Tomáš Fojtík)

2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/32720 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma

Nástroj pro získávání cen z prodejních portálů, sledování a modelování vývoje trhu
 (Jaroslav Bouška)

2014, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/103976 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma

Analýza internetové reklamy za účelem růstu prodeje e-shopu
 (Vojtěch Drs)

2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//y9elzm// | Systémové inženýrství a informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 22 prací)