Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová komunikace vybraných internetových obchodů
(Eva Pluháčková)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/izpqo/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace firmy Dermacol
(Aneta Hrabcová)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//cx4rd8// | Ekonomika a management / Management obchodní činnosti | Práce na příbuzné téma
Identita a on-line komunikace kreativního střediska pro znevýhodněnou mládež
(Jekatěrina Jefremova)2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//miwlgr// | Multimédia a design / Digitální design | Práce na příbuzné téma
Využití platformy YouTube v rámci on-line marketingové komunikace společnosti LEGO Trading s.r.o.
(Aneta Řehořová)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ol4o7n// | Projektové řízení / | Práce na příbuzné téma
Implementace nástrojů on-line marketingu do řízení cestovního ruchu v Hranicích
(Kateřina Macháňová)2020, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//22oish// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Maximalizace zisku internetového obchodu využitím srovnávačů cen
(Daniela Protivenská)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ao9rob// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Využití srovnávačů cen při on-line prodeji produktů.
(Štěpán Cilka)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//h27eoh// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Srovnávač cen jako prostředek pro zvýšení obratu na Internetu
(Tomáš Fojtík)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/32720 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Nástroj pro získávání cen z prodejních portálů, sledování a modelování vývoje trhu
(Jaroslav Bouška)2014, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/103976 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma
Analýza internetové reklamy za účelem růstu prodeje e-shopu
(Vojtěch Drs)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//y9elzm// | Systémové inženýrství a informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma