Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingová komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Módní blog jako marketingový nástroj
(Lucie Ehrenbergerová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z9jbf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Módny blog ako marketingový nástroj
(Patrícia Tothová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49886 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Blog jako nástroj marketingové komunikace značky Converse
(Lucie Holíková)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qthkf3// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Módní blog jako životní styl
(Martina Veselá)2012, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//ce97fo// | Sociologie / Sociální antropologie | Práce na příbuzné téma
Módní blog jako současný fenomén
(Veronika Volková)2014, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//ngzx33// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Módní blogy a jejich pojetí stylového člověka
(Anna Rosůlková)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB9700 | Sociologie / Sociologie obecná a empirická | Práce na příbuzné téma
Blog jako prostředek marketingové komunikace v oboru Fashion Business
(Natálie Kotková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e87gr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Případová studie českého módního blogu v kontextu sociálních sítí
(Pavla Melenová)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/c6t9h/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Blog jako prostředek marketingové komunikace v oboru Fashion Business
(Natálie Kotková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e87gr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Blog jako marketingový projekt
(Lucie Piedová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/joflb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma