Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití Business Inteligence při tvorbě pohledu Customer 360-degree pro společnost v automobilovém průmyslu
(Pavel Černý)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91473 | Data a analytika pro business / | Práce na příbuzné téma
Car Customization and Individualization: Market Potential and Customer Profile for Fabia ColorConcept
(Artem Khlynin)2016, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//xqxclx// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma
Zlepšení systému hodnocení spokojenosti zákazníků u dodavatele pro automobilový průmysl
(Alena Turková)2018, Diplomová práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/128787 | Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management kvality | Práce na příbuzné téma
Analýza a řešení neuznaných reklamací od zákazníka u dodavatele pro automobilový průmysl.
(Petr Jurák)2012, Diplomová práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/93566 | Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management jakosti | Práce na příbuzné téma
Česká kulturní diplomacie v Itálii
(Matěj Habětín)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48378 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Der Konflikt um Böhmen in der 1848/49er Revolution und die öffentliche Wahrnehmung dieses Konflikts im Deutschen Bund ohne Österreich. Mit Beispielen aus Baden, Bayern, Preußen, Sachsen und dem Königreich Hannover. Boj o českou otázku v revolučním roce 1848/49 a vnímání tohoto konfliktu veřejností v Německém spolku mimo Rakousko. Na příkladu Bádenska, Bavorska, Pruska, Saska a Hannoverského království.
(Michael Sebastian BECHTER)2017, Disertační práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//47arld// | Historische Wissenschaft / Tschechische Geschichte | Práce na příbuzné téma
Proces posílení povědomí o značce „Urlaub in Österreich“ jako značce, snažící se o zlepšení udržitelnosti v oblasti turismu
(Adéla Malinovská)2024, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//7ejp3y// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie k posílení brandu a zvýšení loajality zákazníků společnosti COOLNA Z&M s. r. o.
(Zdeněk Řeháček)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//a0d586// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace společnosti Statek Samsara s.r.o.
(Iveta Meluzínová)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//medrhe// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s.
(Markéta Vrbíková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86696 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma