Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamní kampaňKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
KRITÉRIA VÝBĚRU MÉDIÍ PRO REKLAMNÍ KAMPAŇ V MĚNÍCÍM SE PROSTŘEDÍ MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ
(Alexandr Vostrý)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//z8v74l// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň a jejich aplikace v konkrétních podmínkách reklamního projektu
(David Kub)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gtylo/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň
(Michal Poláček)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ctkkq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma