Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Influencer marketing
(Jana Skřivánková)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l16ps/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Využití influencerů v online marketingu
(Vojtěch Čačka)2023, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/npnk9/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing
(Eva Horníková)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ecx13/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
(Ester Turi Nagyová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//nvw70o// | Management / | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing a udržitelnost
(Ivana Mikulková)2021, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/aeon0/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Fenomén youtuber: od videoklipu k individuální produkci na YouTube
(Kamila Krejčová)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z4ace/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Fenomén Youtuber: jeho působení v životě publika
(Martina Kotulová)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/o29ir/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Fenomén „Youtuber“ (k problematice novodobé subkultury v české společnosti)
(Tereza Bundilová)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n5p6q/ | Historické vědy / Etnologie | Práce na příbuzné téma
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
(Ekaterina Lebedeva)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//sdte7z// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
El fenómeno YouTube Espa\~{n}a. Canales y discurso. Estudio de caso: El canal de la youtuber Ter
(Barbora PENCOVÁ)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//pcv99k// | Filologie / Španělština ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma