Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Potápění, s, dýchacím, přístrojemKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Segmentace trhu a vliv positioningu na chování zákazníka
(Kateřina Hadžalová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sh0vu/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků,(jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu)
(Kateřina Fialová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ed6te/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Postavení značky Škoda na švédském trhu v letech 2014-2016
(Filip Šnajdr)2017, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//g8kal0// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma
ŠKODA AUTO a.s. a její vliv na segmentaci českého automobilového trhu
(Roman Hrdina)2018, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//trtkce// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
(Michal Slávik)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84831 | Management / | Práce na příbuzné téma
Specifikace segmentace zákazníků obuvi na českém trhu
(Kateřina Entlerová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//xdcv1m// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Vývoj trhu a chování spotřebitele na poli vozů s alternativním pohonem
(Dušan Klimek)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91835 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
(Svatopluk Hybš)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fa0f8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Špecifiká budovania brandbuildingu na trhoch B2B vo firme BENDAR FMT, s.r.o
(Adriana Sečkárová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/60039 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Identifikace cílových skupin B2B zákazníků pro firmu FORM s.r.o.
(Petra ČUNKOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//i08x58// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma