Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Jednotný vizuální styl jako komunikační prostředek společnosti
(Vanda Raková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ve92l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vizuální komunikace a styl firem
(Marie Demelová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/nk6fr/ | Bankovnictví / Elektronické obchodování | Práce na příbuzné téma
Vizuální styl kulturního projektu se zaměřením na hudební festivaly Rock for People a Pražské jaro.
(Karolína Kloučková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/70219 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
(Viktorija Bessenyey)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69653 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma