Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
filmové festivalyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
REC FEST v kontextu ostatních studentských filmových festivalů v Česku a na Slovensku
(Tomáš Mokroluský)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4ue4xa// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Produkce | Práce na příbuzné téma
Vizuální identita filmových festivalů
(Jaroslav Beneš)2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jnk3o/ | Učitelství pro střední školy / Vizuální tvorba Galerijní pedagogika a zprostředkování umění | Práce na příbuzné téma
Vizuální identita filmového festivalu Cinematik
(Adriána Daneková)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4u24k8// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design | Práce na příbuzné téma
Vizuální styly filmových festivalů
(Margarita Terekhova)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69675 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Vizuální styl filmového festivalu
(Jan Huňař)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//xynmyh// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Grafický design | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
(Kristýna Hriadelová)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/san5f/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství estetické výchovy pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Dynamické vizuální identity: Analýza využití flexibilních prvků v grafickém designu
(Jakub Jonáš)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hxna7/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Proměny vizuálních identit českých měst: Využití participativních metod a jejich vliv na přijetí nové vizuální identity ze strany veřejnosti
(Dominika Dušková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91769 | Arts Management / | Práce na příbuzné téma
Creation of personal visual identity for grafic letterer
(Elizaveta Ulyanova)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69693 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma