Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
osobní brandingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Firemní identita kulturních institucí
(Jakub Rálek)2016, Bakalářská práce, Divadelní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/9534 | Dramatická umění / Produkce | Práce na příbuzné téma
Vizuální identita firmy a vliv grafického designu na veřejné mínění
(Rony SLOZBERG)2015, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//urp9d5// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Firemní identita (redesign) restaurace "A - plus"
(Marharyta Shendryk)2022, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//iztvzp// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Firemní identita vybrané společnosti
(Vivienne Makumbirofa)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81344 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vizuální identita města Litomyšl
(Lenka Vomáčková)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//k45znl// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Grafický design | Práce na příbuzné téma
Vizuální identita města Letohrad
(Kateřina Jeníková)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//whgu4d// | Multimédia a design / Grafický design | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Design instruovaný surrealismem. K problému vztahu surrealismu a grafického designu
(Tereza Vaidová)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/skcmh/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Sdružená uměnovědná studia | Práce na příbuzné téma
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
(Markéta Kubíková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rn3u4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Design obalu průmyslového výrobku z hlediska grafického designu. Design obalů zahradnického sortimentu. (Obaly osiva a rostlin.)
(Šárka GIGALOVÁ)2012, Bakalářská práce, Ústav umění a designu / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//gakvi4// | Výtvarná umění / Ilustrace a grafika, specializace Grafický design | Práce na příbuzné téma