Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
lokalizaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Případová studie amatérské lokalizace počítačové hry Fallout
(Martin ŠMÍRA)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//clrtct// | Filologie / Angličtina se zaměřením na komunitní tlumočení a překlad | Práce na příbuzné téma
Trendy v lokalizaci PC her mezi lety 2010-2019
(Ondřej KAŇOVSKÝ)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//ag0ot3// | Filologie / Angličtina se zaměřením na komunitní tlumočení a překlad | Práce na příbuzné téma
Případová studie amatérské lokalizace počítačové hry Pillars of Eternity
(Hynek HANZLÍK)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//xiyxj6// | Filologie / Angličtina se zaměřením na tlumočení a překlad | Práce na příbuzné téma
Případová studie amatérské lokalizace počítačové hry Fallout
(Martin ŠMÍRA)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//clrtct// | Filologie / Angličtina se zaměřením na komunitní tlumočení a překlad | Práce na příbuzné téma
Případová studie amatérské lokalizace počítačové hry Pillars of Eternity
(Hynek HANZLÍK)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//xiyxj6// | Filologie / Angličtina se zaměřením na tlumočení a překlad | Práce na příbuzné téma
Případová studie amatérské lokalizace počítačové hry Pillars of Eternity
(Hynek HANZLÍK)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//xiyxj6// | Filologie / Angličtina se zaměřením na tlumočení a překlad | Práce na příbuzné téma
Videohra a rozhraní
(Michal Penxa)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3dr4t2// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design | Práce na příbuzné téma
Videohra s tematikou bludiště
(Daniel Schneider)2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//q1wzv8// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design | Práce na příbuzné téma
Videohra jako didaktický prostředek
(Aneta KUNDLOVÁ)2024, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//n07nth// | Učitelství výtvarné výchovy pro 2. stupeň základních škol, střední školy a ZUŠ / Učitelství výtvarné výchovy pro 2. stupeň základních škol, střední školy a ZUŠ / Učitelství informatiky pro 2. stupeň základních škol | Práce na příbuzné téma
Videohra s využitím retro estetiky
(Jiří Fikejz)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//v8fub9// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design | Práce na příbuzné téma