Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vnímání značkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Perception of the PUMA Brand in the Czech Market
(Kateřina Martínková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69778 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
The Perception of the PUMA Brand in the Czech Market
(Kateřina Martínková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69778 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Evaluation of Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing Justification in the Company Rosneft in Comparison with ExxonMobil
(Daria Shishkina)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/semat/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Company valuation and its role for company performance forecasting
(Elena Iabanji)2018, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/devek/ | Finance a účetnictví / Finance (angl.) | Práce na příbuzné téma
Comparison of Market Value Creation within Tesla Company and BYD Automobile Company
(Yaoyao Guo)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/151603 | Finance / | Práce na příbuzné téma