Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
(Eliška Přikrylová)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qzz68/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
(Aneta Černohorská)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n6btm/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
(Veronika Čelková)2023, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/g4sp0/ | Marketing / | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus
(Lenka Kučerová)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/vf1or/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře
(Kristýna Kadlecová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j8o91/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing a komunikace Galerie hlavního města Prahy. \\ Případová studie.
(Johana Karkulová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90169 | Arts Management / | Práce na příbuzné téma
Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře a její návštěvníci
(Martina Lašová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/33610 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Elektronický marketing jako nástroj internetové nákupní galerie
(Jan Hnyk)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nznrz/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Proč generace Millennials nechodí do galerií? Aktuální podoby marketingových strategií ve světových galeriích s případovou studií Moravské galerie v Brně
(Kristýna Schwarzová)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zlvq0/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma