Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
(Nikola Šťastná)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//2o77dw// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum cenové citlivosti zákazníků
(Ilona Pískačová)2016, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//stda3e// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
Budování značky s positioningem jako luxusní značka
(Jakub Bůšek)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//ph6oq7// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Vnímání luxusní kosmetické značky Biotherm cílovou skupinou spotřebitelů
(Šárka Nováková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79754 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Dopad trendu udržitelnosti na Haute Couture a na luxusní oděvní značky
(Alžběta Kirschnerová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80275 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Využití e-marketingu při propagaci luxusní značky W LINIE na českém a slovenském trhu
(Jan Chocholáč)2014, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//3bcq9s// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Významné faktory akvizice ovlivňující spokojenost zaměstnanců a managementu reklamních agentur
(Kristina Klaudyová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86719 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Pojistný trh v ČR
(Darina Zedková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ee8ph/ | Hospodářská politika a správa / Pojišťovnictví | Práce na příbuzné téma
Využití event marketingu při uvedení automobilu KIA Cee’d GT na český trh v roce 2013
(Robert Böhm)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o916l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma
Podmínky pro vstup zahraniční firmy na trh ČR
(Jakub Bušek)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bmcc6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma