Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Firemní identitaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(David Vincenc)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r1jm6/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Vitalina Besogonova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nenzo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vizuální styl kulturního projektu se zaměřením na hudební festivaly Rock for People a Pražské jaro.
(Karolína Kloučková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/70219 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Vizuální řešení hudebního festivalu Rock for Churchill
(Tereza FIALOVÁ)2018, Bakalářská práce, Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//10nlid// | Výtvarná umění / Ilustrace a grafika, specializace Grafický design | Práce na příbuzné téma
Změna Corporate Designu festivalu Rock for People a jeho vliv na propagaci
(Veronika DVOŘÁKOVÁ)2013, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3r9c44// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vizuální styl kulturního projektu se zaměřením na hudební festivaly Rock for People a Pražské jaro.
(Karolína Kloučková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/70219 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Vizuální styl kulturního projektu se zaměřením na hudební festivaly Rock for People a Pražské jaro.
(Karolína Kloučková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/70219 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma