Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
péče o zákazníkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
(Veronika Polláková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z6a2d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie produktu VITAMINÁTOR při využití analýzy potřeb, požadavků a očekávání zákazníků, jakožto zdroje konkurenční výhody.
(Kristina Harazimová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r0zw4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Inovace a její vliv na posilování konkurenční výhody podniku
(Irena Křížová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o1qt3/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
(Jakub Kabourek)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w9xf0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Společenská odpovědnost podniku jako zdroj konkurenční výhody
(Tereza Sloupenská)2019, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bzw5c/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Environmentální přístup jako základ konkurenční výhody
(Barbora Pajerová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94558 | Management / | Práce na příbuzné téma
Definování konkurenční výhody podniku a její komunikace vůči zákazníkům
(Anna Nikulina)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n3k1v/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Produkt - zdroj konkurenční výhody
(Jana Fišerová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rafj5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Hodnota pro zákazníka jako předpoklad dosažení konkurenční výhody podniku
(Lukáš Holeček)2016, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//ts7ve5// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
(Alžběta Matějková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ghyfq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma