Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
spokojenost zákazníkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
(Nadezhda Iliyanova Rusinova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75080 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Customer satisfaction and how to measure it
(Davit Sioridze)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tvnq2/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
(Sherif Chalifa)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/umjy0/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
(Huong Thanh Duong)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fy3dl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
(Shubham Garg)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//xzabbx// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Analýza rozdílů ve stravovacích zvyklostech vietnamské a české kuchyně
(Tra My Nguyen Thi Huong)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11903/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKA VYBRANÉ FIRMY NA ZÁKLADĚ METODY SERVQUAL
(Dieu Linh Nguyenová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/70376 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKA VYBRANÉ FIRMY NA ZÁKLADĚ METODY SERVQUAL
(Dieu Linh Nguyenová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/70376 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
A study on service quality at Masala Andel Indian Restaurant
(Niyati Parekh)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//1bmxz7/zaverecna_prace.pdf_/ | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Service Quality and Consumer Satisfaction
(Kseniia Bobykina)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//bsk7tu// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma