Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Public relationsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Mobilizace veřejnosti a kontrola přístupu k dění na bojišti: role médií v moderním a postmoderním válčení optikou mediálních studií a vojenské vědy
(Natálie Hanáková)2021, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wi3t6/ | Mediální studia a žurnalistika / | Práce na příbuzné téma
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
(Natálie Mayahová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ifrkn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Průmyslový podnik na kraji města – z pohledu komunikace, krizové komunikace, sponzoringu, vnímání firmy okolím
(Michaela Drábková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ejw2b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Public relations v době pandemie
(Procházková Procházková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/grxus/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Interní komunikace ve firmě
(Lukáš Faksa)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//148atm// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Public relations ve společnosti EUROVIA CS, a. s.,
(Michaela Rosová)2018, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/b4q1r8/ | Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace
(Žaneta CVERNOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//l59xsj// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie města Ostravy
(Renata MÁNKOVÁ)2007, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//81g5wi// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
VYUŽITÍ NÁSTROJŮ PR V RÁMCI KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE KULTURNÍ AGENTURY
(Daniela CIBULCOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//zynu9r// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů PR pro efektivní interní komunikaci
(Eva HAŠKOVÁ)2008, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pyyepv// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma