Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
rozhodování spotřebiteleKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
(Arun Ronal Antony)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153142 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
(Andrea Josifova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88403 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Identification of Brand Preferences in the Cola Beverages Market
(Aarthi Muthulingam)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/151555 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Hodnocení výkonnosti podniků vyrábějících nealkoholické nápoje v České republice
(Kristýna Poulíková)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//tbmkzx// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Reklama na nealkoholické nápoje a její vliv na žáky 2. stupně základní školy
(Miroslava AMBROŽOVÁ)2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//89ac3p// | Pedagogika / Pedagogika - veřejná správa | Práce na příbuzné téma
Jazykové a nejazykové prostředky v reklamách na nealkoholické nápoje
(Denisa BABULIAKOVÁ)2018, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//bwzjp2// | Filologie / Český jazyk pro média a veřejnou sféru | Práce na příbuzné téma
Analýza finanční výkonnosti společnosti Coca-Cola Beverages Česká republika
(Tomáš Slanina)2007, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/2487 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
(Hiral Dhruvin Panchal)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/151584 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
(Tereza Šaberl)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80322 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
(Lenka Kotková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82745 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma