Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketingové, komunikační, nástrojeKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
(Natálie Mayahová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ifrkn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
(Veronika Krajčová)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/od0ii/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
(Barbora Pačesová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kld2l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
(Adam Kabyl)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ln4oe/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
(Tomáš Rataj)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b6hwm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
(Kristina Lomova)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/al691/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační mix podnikatelského subjektu
(Michaela Roháčková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cst1z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
(Tereza Dufková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e8w0d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Viktorie Genzerová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rdhzq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Výzkum vlivu jednotlivých druhů reklamy na specifické cílové skupiny
(Nastasiya Tsvyk)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h9n7l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma