Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Mezinárodní, komunikační, strategieKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing communication models and surveillance economy
(Bogdan Santovac)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yi0r1/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Práce na příbuzné téma
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
(Mariya Belozyorova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ypv9n/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events
(Zuzana Brátová)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ghcy7e// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
(Jana Sklenářová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71328 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Adaptace Čechů na život a práci ve společnosti Škoda Auto Deutschland
(Tomáš Šnajdr)2016, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//q2ne32// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
Marketingkommunikation der Škoda Auto in Tschechien und in Deutschland
(Adéla KOMŮRKOVÁ)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//1szo6t// | Filologie / Němčina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma
Inovace v projektu Premium Car Configuratoru a jeho rolloutu na německém trhu společnosti ŠKODA AUTO a.s.
(Martin Fiedler)2016, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//kwzi04// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management provozu | Práce na příbuzné téma
Marketingové strategie v období globalizace: výhody a nevýhody standardizace a adaptace
(Anzhelika Khaustova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ljqde/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Adaptace a standardizace marketingové komunikace nákladních pneumatik Continental na českém a slovenském trhu
(Michal Bartoš)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qsv1s1// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Adaptace metod CORE-OM a ORS do českého prostředí
(Dana Juhová)2015, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zf54p/ | Psychologie / Psychoterapeutická studia | Práce na příbuzné téma