Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Mezinárodní, komunikační, strategieKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová strategie vozu Škoda Superb třetí generace na českém a německém trhu
(Martin Turek)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75852 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Škoda Superb oproti vybraným konkurentům na českém trhu
(Vlastimil Mašek)2019, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//6ikrlu// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma
Sériová a paralelní diagnostika přímého vstřikování paliva u vozidla Superb 1,8 TSI
(Vladislav HAJNÝ)2018, Diplomová práce, Zemědělská fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//44jw6a// | Zemědělské inženýrství / Zemědělská a dopravní technika | Práce na příbuzné téma
Diagnostika palivové soustavy vznětového motoru Škoda Superb se vstřikováním CP4 Bosch common-rail.
(Jan ŠINDELÁŘ)2012, Bakalářská práce, Zemědělská fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//aoonse// | Zemědělská specializace / Dopravní a manipulační prostředky | Práce na příbuzné téma