Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Chování spotřebiteleKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingové šetření finančních příspěvků neziskovým organizacím
(Lenka Kovačová)2018, Bakalářská práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//b48996// | Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní rozvojová studia | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
(Vladimir Arsentyev)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bol25/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
(Sandra Plachá)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mpsot/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části
(Marcel Flügel)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/zi5mq/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
(Martin Jaša)2017, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/xbtjp/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv nástrojů klasické marketingové komunikace na chování spotřebitele
(Jan Bezruč)2018, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//37om0w// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Marketingové aktivity retailerů a jejich vliv na nákupní chování zákazníka
(Soňa Krejcárková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nliw6/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování
(Lucie Želenská)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bf431/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující spotřební chování generace Y při výběru sportovního zboží
(Petr Motalík)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82730 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
(Jan Zagvozkin)2020, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/vjjts/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma