Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
médiaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Typy žen v reklamě a jejich funkce
(Martina Štecherová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/7286/vsh_m_a2/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Funkce médií ve výuce cizích jazyků se zaměřením na interaktivní tabuli
(Petra HANZLÍČKOVÁ)2013, Bakalářská práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//3c75m3// | Specializace v pedagogice / Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma
Vývoj emotikonů/emoji a jejich funkce v digitální komunikaci
(Thuy LUONGOVÁ)2017, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//04nh13// | Filologie / AJ ČJ se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma
Propagace v ruských a českých médiích, její historie, funkce, typy reklamy a jejich porovnání
(Vladimíra KOKALEVSKÁ)2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//zn5lwq// | Filologie / Obchodní ruština | Práce na příbuzné téma
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
(Anastasiya KRUPPA)2021, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//n7ww8b// | Filologie / Obchodní ruština | Práce na příbuzné téma
Native advertising – keď sa reklama začne skrývať
(Peter Hrnčiar)2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/es4kq/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
(Oluwaseun Adekola Fasanya)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k0git/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
(Jiří Straka)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v7uvx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
(Pavel Mošnička)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82647 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu | Práce na příbuzné téma
Sexism in Advertising for the Hospitality Industry
(Anastasiya Morozova)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/14071/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Práce na příbuzné téma