Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sportovní marketing jako efektivní a všestranný nástroj propagace
(Tomáš Rys)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a57gu/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
(Kateřina Fantová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/pn8ap/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing a jeho potenciál při propagaci kulturních akcí
(Markéta Žákovská)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/o4u9t/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Guerilla marketing jako moderní nástroj propagace v oblasti cestovního ruchu
(Varvara Reva)2016, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//wm7ht0// | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
(Anna Grygoryuk)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zh2ir/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
SWOT analýza podnikatelského subjektu
(Veronika Kubínová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kisra/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
SWOT analýza podnikatelského subjektu
(Martin Sviták)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kekqg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma