Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Analýza spotřebiteleKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
(Hiral Dhruvin Panchal)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/151584 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Rozhodování o nákupu se speciálním důrazem na finanční gramotnost
(Michal Klátil)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w7b1v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
(Věra Mouchová)2018, Bakalářská práce, Masarykův ústav vyšších studií / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/f9bxb8/ | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku | Práce na příbuzné téma
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
(Hiral Dhruvin Panchal)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/151584 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Analysis of Consumer Attitudes to Social Media on Indian Market
(Anirudh Nemmeli Srinivasan)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153106 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Analysis of Consumer Behaviour in Anime, Manga and Light Novel Industry
(Adam Vávra)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146743 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
A comparative analysis of consumer’s perception of hotel restaurants in Great Britain and New Zealand (Relationship marketing study)
(Jana Nekudová)2014, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z53k6/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s.
(Nikola Slováková)2016, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//i7tor1// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
(Julie Horáková)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117775 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
(Petr Strnad)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e5136/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma