Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
(Eva Hájková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m067c/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
(Andrea Punčochářová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kcitq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
(Adam Trůbl)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uwdve/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
(Tereza Moravcová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zdbl1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma