Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

analýza

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 15 prací)
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
 (Jana Rendlová)

2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/z2b0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Rozvoj sociálních vztahů v tanečním kolektivu metodami dramatické výchovy
 (Lenka Michálková)

2014, Bakalářská práce, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

http://theses.cz/id//89ossz// | Vychovatelství / Pedagogika volného času | Práce na příbuzné téma

Rozvoj attachementové vazby a vztahů a nástroje používané pro podpoření rozvoje vtahů v pěstounských rodinách
 (Kristýna Študlarová)

2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/xnoxp/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma

Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
 (Anastasiia Nasanovich)

2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/68931 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma

Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
 (Paras Tanwar)

2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//gwtt2e// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma

Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
 (Veronika Šupová)

2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//4qm4lr// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Brand characters` influence on perceived brand personality
 (Nikol Peterská)

2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/88270 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma

Impact of Instagram Influencers on Brand Reputation & Brand Loyalty
 (Gaurav Ashok Pandit)

2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//arsfpj// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 15 prací)