Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
(Barbora Olenočinová)2019, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/v79lg/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace vybraného podniku
(Monika Moringová)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gg26l/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
(Markéta Pechancová)2019, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/khx7w/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Metody výzkumu účinnosti reklamní kampaně
(Nastassia Yarullina)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vxmmj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Localization in Advertising
(Linda Hojgrová)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vjwp7/ | Překladatelství anglického jazyka / | Práce na příbuzné téma
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
(Violina Radeva)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wfgw1/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Coca-Cola Advertising: Discourse Analysis
(Kristýna Kvizdová)2015, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wwcvh/ | Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk | Práce na příbuzné téma
The influence of culture on multinational corporations advertising strategies
(Laetitia Barre)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78518 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Communication strategies in promotional discourse: Focusing on hard sell vs. soft sell advertising tactics
(Nela MAJEROVÁ)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//itet17// | Anglická filologie / Anglická filologie - Angličtina pro odbornou a profesní komunikaci | Práce na příbuzné téma
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
(Aneta Bencová)2020, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/ozn4pj/ | Řízení rozvojových projektů / | Práce na příbuzné téma