Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová komunikační kampaň firmy CMKarting
(Antonín Zoubek)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/vfsb8/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Obsah se sportovci na sociálních sítích jako nástroj marketingové komunikace společnosti Red Bull Česká republika, s.r.o.
(Viktor KŘAPA)2023, Diplomová práce, Fakulta tělesné kultury / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//razk9b// | Tělesná výchova a sport - Rekreologie / | Práce na příbuzné téma
Sportovci jako nástroj marketingu
(Karolína Medalová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//el6fwu// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketing v běžeckém lyžování
(Barbora Havlíčková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t5ddw/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Případová studie využití sportovce v marketingu
(Adam Trval)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u3s1q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
(Lukáš Havlík)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bpzlc/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Interní a externí image politické značky - případová studie TOP 09
(Tomáš Svoboda)2013, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m3qeo/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Influencer jako nástroj budování image značky
(Filip Manert)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vsq9i/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
(Artur Zhuravlev)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gewuv/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Nature Box na českém trhu
(Sára Staňková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//rf3ihn// | Management / | Práce na příbuzné téma