Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
AnalýzaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komunikační mix podnikatelského subjektu
(Michaela Roháčková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cst1z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
(Stanislav Řehák)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g2raq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama zaměřená na služby v České republice poskytované rusky mluvícím osobám
(Hana Kaderková)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tlrzx/ | Filologie / Ruština se zaměřením na oblast firemní praxe, služeb a cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Viktorie Genzerová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rdhzq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Filip Doležal)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z60ru/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nekalá soutěž – klamavá reklama, klamavé označení zboží a služeb
(Marta Benáčková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/idwc5/ | Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře | Práce na příbuzné téma
Webová reklama se zaměřením na propagaci internetových obchodů
(Kateřina Pelánová)2008, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fpn4o/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma