Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Vitalina Besogonova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nenzo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Firemní identita vybrané organizace
(Iva Fulínová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vrklo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza corporate governance v komerčních bankách s ruským kapitálem v ČR
(Andrey Sibi)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78995 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Proces schvalování aktivních obchodů a úloha obchodní a finanční analýzy pro klienty segmentu corporate u Komerční banky.
(Kateřina Ludvíková)2011, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//2qbetx// | Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa: Veřejná ekonomika | Práce na příbuzné téma
Projekt realizace přenosu corporate identity na nový subjekt (Příkladová studie řešení společnosti Call Assistance 24 s.r.o.)
(Petr Žák)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i1ccy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma