Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Audiovizuální reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Reklama na internetu
(Adriana Hrušková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11642/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Reklama a internet
(Michaela Dudoňová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b2cuv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama pro 21. století
(Adéla Čížková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/9055/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Internet jako inzertní médium
(Michaela Pařenicová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m4yx5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Proměna televizního diváka při sledování televizních obsahů na internetu v prostředí rodiny
(Veronika Davidová)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/oe6kz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Televize na internetu pronikání televizního obsahu na web a je ho transformace pro internet
(Jiří Vlach)2012, Disertační práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/8269 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Teorie filmové a multimediální tvorby | Práce na příbuzné téma
Real Time Bidding - nový způsob obchodování reklamního prostoru na internetu
(Michael Štádler)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/niyn4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv medií na mládež
(Anežka Daňková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/ddywq/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma
Posouzení účinnosti reklamy v televizním vysílání a na Internetu
(Pavel Kunst)2018, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/128006 | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Reklama jako zdroj příjmů veřejnoprávní televize na příkladu České televize
(Silvie Čiháková)2013, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/96803 | Hospodářská politika a správa / Ekonomika a právo v žurnalistice | Práce na příbuzné téma