Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Znojemsko a Podyjí jako atraktivní turistická destinace pro ruské turisty
(Nikola Pazderová)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tcse8/ | Filologie / Ruština se zaměřením na oblast firemní praxe, služeb a cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Chorvatsko – nejoblíbenější česká destinace
(Tereza Kopecká)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/lvmda/ | Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů | Práce na příbuzné téma
Čečenská republika jako potenciální turistická destinace pro českou klientelu
(Natalie Kurucová)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/k1u4y/ | Filologie / Ruština se zaměřením na oblast firemní praxe, služeb a cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Možnosti rozvoje hyperturistické destinace cestovního ruchu
(Martin Remiáš)2022, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vshe.cz/th/bnqph/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Analýza a hodnocení využitelnosti potenciálu destinace pro tvorbu konkurenceschopného produktu turismu
(Gabriela Kutheilová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/iawdg/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Analýza Leningradské oblasti jako destinace cestovního ruchu
(Nikola Bábíková)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gowjg/ | Filologie / Ruština se zaměřením na oblast firemní praxe, služeb a cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma