Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Strategic Management and its Importance for Business Development of Company
(Xiyue Zhang)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y067k/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Identification of main financial factors for sustainable development of a selected company
(Mihaela Druta)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//lb05jn// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Financial analysis and valuation of a selected company
(Megi Arapi)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pd0ys/ | Finance / | Práce na příbuzné téma
Evaluation of Financial Position of a Chosen Company
(Shuming Liang)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/141910 | Hospodářská politika a správa / Finance | Práce na příbuzné téma
Assessment of the financial position and performance of the company Huawei operating in the information and communications technology (ICT) industry
(Zhuo Tan)2023, Bakalářská práce, AMBIS University / AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/p03py/ | Business Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Strategic Management and its Importance for Business Development of Company
(Jiaxin Yu)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pbiz3/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
(Šárka Jodlová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cktgo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
1. Teoretická část: Analýza činností produkční reklamní agentury (případová studie k vybrané reklamní agentuře) 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce
(Kateřina NOVÁKOVÁ)2013, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qwppuk// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Produkce | Práce na příbuzné téma
Finanční analýza tuzemské reklamní agentury
(Kateřina Chvalinová)2006, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xhoz2/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingového mixu reklamní agentury FILIP Media
(Gustav Hrušovský)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/30525 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma