Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
(Monika Klegová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j8aoa/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
(Eva Uhrinová)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ltxe6/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
(Markéta Hradecká)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p5gft/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
(Marek Kareš)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xqeql/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
(Anna Vaněčková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zoayy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
(Jan Vošahlík)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ap2mi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele
(Dominika Buchtová)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/xe9e2/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
(Petr Korec)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/hb5zm/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy
(David Randák)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ih24v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy
(Iva Jančíková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s5wz6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma