Theses on the same topic (having an identical keyword):
VodafoneKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Optimalizace nákladů na mobilní telekomunikační služby Ministerstva práce a sociálních věcí
(Kateřina Břízová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/59455 | Finance a účetnictví / Účetnictví a finanční řízení podniku | Theses on a related topic
Mobilní telekomunikačních služby v aktuálním právním prostředí
(Aneta Filipová)2011, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//frsjk0// | Podnikání a administrativa / | Theses on a related topic
Vývoj reklamní kampaně společnosti Vodafone jako případová studie propagace a prezentace trhu s mobilní komunikací v České republice
(Dana Komosná)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zpwsc/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic
Vliv institucionálního prostředí na mobilní telefonii
(Jakub Čihák)2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82340 | Ekonomie a hospodářská správa / Hospodářská politika | Theses on a related topic
Analýza marketingového mixu poskytovatelů telekomunikačních služeb pro mobilní telefon
(Stanislav Bílek)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/64731 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Vývoj reklamní kampaně společnosti Vodafone jako případová studie propagace a prezentace trhu s mobilní komunikací v České republice
(Dana Komosná)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zpwsc/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic
Průběh a účinnost reklamní kampaně z psychologického hlediska
(Filip Červinka)2016, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB8283 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Theses on a related topic
Konkurenceschopnost destinace Česká republika z pohledu vybrané cílové skupiny
(Nikola Fenyková)2014, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/odfpm/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa | Theses on a related topic
Rozdíly a postupy v propagaci produktů mass-marketu a luxusních produktů ve společnosti L’Oreal Česká republika, s.r.o.
(Kateřina Rosická)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pr6g6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny - aplikace na podmínky společnosti Red Bull Česká republika
(Jan Zelenka)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s9ctp/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Theses on a related topic