Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Vodafone

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 22 prací)
Optimalizace nákladů na mobilní telekomunikační služby Ministerstva práce a sociálních věcí
 (Kateřina Břízová)

2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/59455 | Finance a účetnictví / Účetnictví a finanční řízení podniku | Práce na příbuzné téma

Mobilní telekomunikačních služby v aktuálním právním prostředí
 (Aneta Filipová)

2011, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//frsjk0// | Podnikání a administrativa / | Práce na příbuzné téma

Vývoj reklamní kampaně společnosti Vodafone jako případová studie propagace a prezentace trhu s mobilní komunikací v České republice
 (Dana Komosná)

2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/zpwsc/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Vliv institucionálního prostředí na mobilní telefonii
 (Jakub Čihák)

2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/82340 | Ekonomie a hospodářská správa / Hospodářská politika | Práce na příbuzné téma

Analýza marketingového mixu poskytovatelů telekomunikačních služeb pro mobilní telefon
 (Stanislav Bílek)

2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/38129 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Vývoj reklamní kampaně společnosti Vodafone jako případová studie propagace a prezentace trhu s mobilní komunikací v České republice
 (Dana Komosná)

2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/zpwsc/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Průběh a účinnost reklamní kampaně z psychologického hlediska
 (Filip Červinka)

2016, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eB8283 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma

Konkurenceschopnost destinace Česká republika z pohledu vybrané cílové skupiny
 (Nikola Fenyková)

2014, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/odfpm/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa | Práce na příbuzné téma

Rozdíly a postupy v propagaci produktů mass-marketu a luxusních produktů ve společnosti L’Oreal Česká republika, s.r.o.
 (Kateřina Rosická)

2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/pr6g6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny - aplikace na podmínky společnosti Red Bull Česká republika
 (Jan Zelenka)

2008, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/s9ctp/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 22 prací)