Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Impact of Social Media Advertising on Consumer Purchase Intentions in Bangladesh
(Ajijul Hakim)2025, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/itu2c/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
(Trupeshkumar kanubhai Patel)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//q57s6v// | Informatics / | Práce na příbuzné téma
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
(Viktorie BALONOVÁ)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//ur75qs// | Anglická filologie / Anglická filologie - Angličtina pro odbornou a profesní komunikaci | Práce na příbuzné téma
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
(Ornella Kim Buxbaum)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82493 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
(Irina Pak)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h3av9/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
(Valeriia Malakhovskaia)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90898 | Information Systems Management / | Práce na příbuzné téma
User-generated content v marketingu destinací cestovního ruchu
(Petra Süssmilichová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88954 | Cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma
Vliv user-generated content na nákupní rozhodovací proces českých turistů
(Veronika Linhartová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82476 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Interactive social media content strategies: optimizing engagement and conversion for tech leaders
(Elina Rudinska)2025, Bakalářská práce, AMBIS University / AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/kr3d5/ | Business Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
(Irina Pak)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h3av9/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma