Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
(Trupeshkumar kanubhai Patel)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//q57s6v// | Informatics / | Theses on a related topic
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
(Viktorie BALONOVÁ)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//ur75qs// | Anglická filologie / Anglická filologie - Angličtina pro odbornou a profesní komunikaci | Theses on a related topic
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
(Ornella Kim Buxbaum)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82493 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Theses on a related topic
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
(Irina Pak)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h3av9/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
(Valeriia Malakhovskaia)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90898 | Information Systems Management / | Theses on a related topic
User-generated content v marketingu destinací cestovního ruchu
(Petra Süssmilichová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88954 | Cestovní ruch / | Theses on a related topic
Vliv user-generated content na nákupní rozhodovací proces českých turistů
(Veronika Linhartová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82476 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Theses on a related topic
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
(Irina Pak)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h3av9/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Zvyšování povědomí o značce u koncového zákazníka pomocí POP materiálů a Press Relations v řetězci DIY
(Petra Špačková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xvvqp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
(Kristýna Nezvedová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xs6w5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic