Theses on the same topic (having an identical keyword):
komunikační strategieKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost se značkou
(Sabina Kulíková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/no7jo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
(Ksenia Lyuleeva)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d4hdi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Kreativita TV reklamy
(Irina Stasyuk)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l8lk8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Kreativita v propagaci. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
(Aneta Voříšková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gguy2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Kreativita internetové reklamy
(Karolína Dostálová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lgiky/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
(Anna Vocelová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vekoi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
(Monika Horčíková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xvipo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Sociální reklama na téma ochrany životního prostředí a její vnímání zákazníky
(Michaela Prváková)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qbu46/ | Podniková ekonomika a management / | Theses on a related topic
Klamavá reklama a její působení na zákazníka při nákupním rozhodování
(Barbora Zatloukalová)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//a2fk8e// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
The Relationship Between Collective Action and Heterogeneity: Insights from the Analysis of Institutions for Collective Action
(Shreya PAUDEL)2023, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//1snr94// | Global Development Policy / | Theses on a related topic