Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
(Adriana Sadílková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t6o47/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
(Renata Pithardová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iqktv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
(Daniel Rosa)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pziat/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako marketingová strategie
(Karolína Jurčeková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nqn5l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program podnikatelského subjektu
(Andrea Burrows)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g9hiw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program podnikatelského subjektu
(Jana Baldová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kpcoo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix vybraného podniku
(Miguel Sanchez Delgado)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m2277/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako nástroj marketingové komunikace společnosti CrossCafe original s.r.o.
(Marie Balášová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82731 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix vybraného podniku
(Miguel Sanchez Delgado)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m2277/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
(Hana Blahová)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fh87a/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma