Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komerční PR obsahy v pořadech České televize
(Barbara Mecerodová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hk2nf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komerční PR obsahy v pořadech České televize
(Petra Bořková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qxbwi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Právní aspekty činnosti televize veřejné služby
(Jiří Kolba)2017, Bakalářská práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/uuvfx/ | Veřejná správa / | Práce na příbuzné téma
Česká televize - aktuální právní problémy
(Vladimíra Jírovcová)2014, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bvtch/ | Veřejná správa / | Práce na příbuzné téma
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
(Magda Průšková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fqaea/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
(Anastasiia Savicheva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92312 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
(Anastasiia Nasanovich)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/68931 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
(Thi Thanh Huyen Ngoová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92814 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
(Paras Tanwar)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//gwtt2e// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
(Veronika Šupová)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//4qm4lr// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma