Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nástroje, komunikačního, mixuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
(Barbora Flegelová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gwfvx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Setting of communication tools for waste sorting in municipalities
(Tatiana Hoblíková)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rx08v/ | Veřejná správa (Administration publique) / | Práce na příbuzné téma
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
(Egor Lykov)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/14780/vsh_b_a2/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Práce na příbuzné téma
The Project of Innovation of Supportive Tools of the Technology Innovation Center in Zlin in the Field of Startups
(Mehmet Berk Özyürek)2020, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//momvcm// | Economics and Management / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
(Jakub Červenka)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rhdgs/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Tereza Janečková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dj30g/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(David Vincenc)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r1jm6/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Corporate Identity
(Šárka Bucharová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//f7lre7// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů komunikačního mixu k utváření identity podnikatelského subjektu
(Michaela Stejskalová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sjvxf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
(Lucie Křemenová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/xtq8j/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma