Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

audiovizuální reklama

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 26 prací)
Efektivita čerpania eurofondov v programovom období 2014-2020, program Kreatívna Európa
 (Barbora Piecková)

2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ihb6z/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Účel a efektivita sankcionování právnických osob
 (Ondřej Julíček)

2023, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/qaclx/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma

Content and Language Integrated Learning as a Way to Increase Effectivity and Engagement In Online Lessons
 (Kateřina Sedláková)

2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/pd2oy/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma

Efektivita vzdělávacích kurzů komunikačních dovedností z hlediska psychologie
 (Markéta Skácelová)

2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/esy1c/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma

Efektivita a motivace při studiu cizího jazyka formou počítačové hry: Srovnání s tradiční výukou
 (Dita Chovancová)

2014, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/bb1uv/ | Mediální a komunikační studia / Psychologie | Práce na příbuzné téma

Efektivita nástrojů mediální propagace českých hudebních festivalů
 (Kristýna Šuráňová)

2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/nrm6o/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 26 prací)