Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
(Meryem Czyz)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pm2pt9// | Business Administration and Entrepreneurship / | Theses on a related topic
User-generated content v marketingu destinací cestovního ruchu
(Petra Süssmilichová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88954 | Cestovní ruch / | Theses on a related topic
Vliv user-generated content na nákupní rozhodovací proces českých turistů
(Veronika Linhartová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82476 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Theses on a related topic
Obchodování s lidmi v kontextu vztahů mezi Thajskem a Laosem
(Tereza Zavadilová)2019, Bakalářská práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//wxmyrd// | Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní rozvojová studia | Theses on a related topic
Obchod s lidmi v Bosně a Hercegovině mezi lety 2003 až 2013
(Magdaléna Chorvátová)2013, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/es7va/ | Politologie / Bezpečnostní a strategická studia | Theses on a related topic
Uživatelské hodnocení a jeho vliv na nákupní rozhodování
(Ewa Hlaváčová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/55298 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
The Lexicon of Azeroth: A study of word-formation processes
(Karolína Bínová)2023, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/qh9zd/ | Angličtina pro odbornou praxi / | Theses on a related topic
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
(Meryem Czyz)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ib0nmh// | Business Administration and Entrepreneurship / | Theses on a related topic
Motivy pro online hodnocení výrobků a služeb a jeho vliv na nákupní rozhodování
(Jakub Frýbl)2017, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/oq7uz/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Systém hodnocení zaměstnanců jako nástroj motivace
(Natálie Čermáková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/djpva/ | Ekonomika a management / | Theses on a related topic